Formy płatności

Przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów sklepu SofiMari.pl  preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

    1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
    2. Przesyłka pocztowa po wcześniejszym dokonaniu płatności,
    3. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
    4. Przesyłka Kurierska po wcześniejszym dokonaniu płatności,
    5. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
      1. Płatność przy odbiorze
      2. Płatność za pobraniem
      3. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    6. Za pomocą karty płatniczej
      1. Visa
      2. Visa Electron
      3. MasterCard
      4. MasterCard Electronic
      5. Maestro
    7. Za pośrednictwem platformy płatniczej:
      1. Płatności Shoper
    8. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
    9. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl