Waluty
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
M 085 Black
M 085 Black
471,20 zł 420,00 zł
Spodnie Damskie Model MOE256 Black
Spodnie Damskie Model MOE256 Black
123,93 zł 111,00 zł
Spodnie Damskie Model VT047 Black
Spodnie Damskie Model VT047 Black
142,63 zł 129,99 zł
Koszula Model K33 Szary
Koszula Model K33 Szary
129,03 zł 119,00 zł
Spódnica Model I1 Dark Grey
Spódnica Model I1 Dark Grey
168,13 zł 149,99 zł
Klasyczna bluzka CB02 Łączka/Black
Klasyczna bluzka CB02 Łączka/Black
146,03 zł 129,99 zł
Ołówkowa szara spódnica w kratę SP48 Krata
Ołówkowa szara spódnica w kratę SP48 Krata
166,43 zł 149,99 zł
Blog chmura tagów
Zwroty i reklamacje

 

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe. Na stronach Sklepu (https://www.sofimari.pl) szczegółowo opisany jest stan każdego Produktu.

Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
  6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl